Algemene Voorwaarden – DDM Brows and Lashes
Laatst bijgewerkt: 01-05-2025
1. Algemeen
1.1 Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle behandelingen en diensten die worden aangeboden door DDM Brows and Lashes, gevestigd te Oude Bredaseweg 42, Etten-Leur, hierna te noemen “DDM”.
1.2 Door het maken van een afspraak bij DDM gaat de klant akkoord met deze algemene voorwaarden.
2. Diensten
2.1 DDM biedt de volgende behandelingen aan:
– Hybrid Brows
– Brow Lamination
– Lash lift
2.2 Alle behandelingen worden uitgevoerd met uiterste zorg en professionaliteit, met inachtneming van de geldende hygiëneregels en kwaliteitsnormen.
3. Afspraken & Annuleringen
3.1 Afspraken kunnen worden gemaakt via [telefoonnummer / WhatsApp / Instagram / website].
3.2 Annuleren of verzetten van een afspraak dient minimaal 24 uur van tevoren te gebeuren.
3.3 Bij te late annulering of het niet verschijnen op een afspraak (no-show), is DDM gerechtigd om 100% van het behandelingsbedrag in rekening te brengen.
3.4 Bij herhaaldelijk annuleren of niet verschijnen behoudt DDM zich het recht voor om geen nieuwe afspraken meer in te plannen.
4. Betaling
4.1 Betaling dient direct na afloop van de behandeling te worden voldaan, via contant of per pin (indien beschikbaar).
4.2 De vermelde prijzen zijn inclusief BTW en onder voorbehoud van wijzigingen.
5. Gezondheid & Allergieën
5.1 De klant is zelf verantwoordelijk voor het verstrekken van volledige en juiste informatie over medische omstandigheden, allergieën, huidproblemen of het gebruik van medicijnen.
5.2 Bij twijfel over de geschiktheid van een behandeling wordt geadviseerd vooraf een arts te raadplegen.
5.3 DDM adviseert bij eerste behandeling om minimaal 48 uur van tevoren een patchtest te ondergaan. Het weigeren van een patchtest gebeurt op eigen risico.
6. Aansprakelijkheid
6.1 DDM is niet aansprakelijk voor enige schade, direct of indirect, voortvloeiend uit:
– Het verzwijgen van medische informatie door de klant,
– Allergische reacties op gebruikte producten,
– Tegenvallende of tegenstrijdige resultaten,
– Onvoldoende nazorg door de klant,
– Het niet opvolgen van instructies voor of na de behandeling.
6.2 DDM gebruikt uitsluitend professioneel goedgekeurde producten. Eventuele risico’s zijn echter nooit volledig uit te sluiten.
6.3 Behandelingen zijn op eigen risico van de klant. Resultaten kunnen per persoon verschillen.
7. Klachten
7.1 Klachten over een behandeling dienen binnen 48 uur na de behandeling kenbaar te worden gemaakt per e-mail of schriftelijk.
7.2 DDM zal de klacht zorgvuldig in behandeling nemen en samen zoeken naar een passende oplossing.
7.3 DDM biedt geen geld-terug-garantie op uitgevoerde behandelingen.
8. Persoonsgegevens/geheimhouding
8.1 Persoonsgegevens van klanten worden uitsluitend gebruikt voor administratieve doeleinden en worden niet verstrekt aan derden zonder uitdrukkelijke toestemming.
8.2 DDM is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die de
cliënt heeft medegedeeld tijdens de behandeling.
9. Beschadiging en diefstal
DDM heeft het recht van de klant een schadevergoeding te eisen indien de klant meubilair, apparatuur, producten of ander eigendom beschadigt. DDM meldt diefstal altijd bij de politie. In onze salon zijn beveiligingscamera’s aanwezig.
10. Beeldmateriaal
Voor de behandeling wordt gevraagd of de klant toestemming geeft voor het maken van foto’s en/of video’s. Deze worden gebruikt voor promotiedoeleinden. Indien er geen toestemming wordt gegeven zullen wij geen beeldmateriaal gebruiken van de klant.
11. Recht
Op elke overeenkomst tussen DDM en de cliënt is het Nederlands recht van toepassing. Ingeval van uitleg van de inhoud en strekking van deze algemene voorwaarden, is de Nederlandse tekst daarvan steeds bepalend. Van toepassing is steeds de laatst gedeponeerde versie c.q. de versie zoals die gold ten tijde van het tot stand komen van de overeenkomst.